loading...
فوتبالی
محمد رضا بازدید : 29 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (0)
قاضي در مورد اين بازي و همچنين قرعه‌کشي رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني به سوالات پاسخ مي‌دهد. قاضي معتقد است که تيم ملي فقط نبايد هدفش اين باشد که به جام جهاني برود و بعد از انجام 3 بازي برگردد.

*آقاي قاضي، قبول داري که زدن 6 گل در ليگ برتر کم است؟

من امسال 6 گل در ليگ برتر زدم، يک گل در جام حذفي و 2 گل هم در آسيا. اين را هم بايد در نظر گرفت که شرايط تيمي ما مدت‌ها خوب نبود. در ضمن هدف اصلي کادرفني هم اين بود که ابتدا گل نخوريم و سپس گل بزنيم تا شرايط تيمي ذوب آهن بهتر شود.

*مثل اينکه از يک تيم اروپايي پيشنهاد داري، درست است؟

بله، من از اروپا يک پيشنهاد دارم ولي در حال حاضر صلاح نمي‌دانم در موردش حرف بزنم. من از چند تيم ايراني و عربي هم پيشنهاد دارم ولي تصميم گرفتم که در پايان فصل اين پيشنهاد را بررسي کنم. من پارسال هم از اروپا پيشنهاد داشتم ولي خواستم در ذوب آهن بمانم و در تيم ملي بيشتر بازي کنم تا شرايطم بهتر شود.

*از کدام کشور اروپايي پيشنهاد داري؟

گفتم که دوست ندارم در اين مورد صحبت کنم و اجازه بدهيد تا آخر فصل همه چيز مشخص شود.

*يعني اولويت تو رفتن به فوتبال اروپا است؟

من تصميم گرفتم که در پايان فصل در مورد اين مسائل فکر کنم. هر فوتباليستي دوست دارد در اروپا بازي کند و پيشرفت کند و من هم از اين قاعده مستثني نيستم.

*راستي در مورد گروه ايران در مرحله مقدماتي جام جهاني چه صحبتي داري، اين گروه سخت است يا متوسط؟

در فوتبال کار راحتي وجود ندارد و نمي‌دانم چرا از حالا بعضي‌ها صعود تيم ملي را تبريک مي‌گويند. تمام تيم‌هايي که به اين مرحله رسيده‌اند تلاش کرده‌اند و بايد با نهايت قدرت اين مرحله حضور پيدا کنيم. ما بايد برنامه‌ريزي بسيار خوبي داشته باشيم و همه چيز را براي مربي توانايي مثل کي‌روش آماده کنيم.

*بهتر نبود جاي کره با استراليا هم گروه شويم؟

همه اين تيم‌ها خوب هستند و براي ما فرقي ندارد که با کدام تيم هم گروه شويم. اتفاقا بايد با تيم‌هاي پرقدرت بازي کنيم تا قدرت تيمي ما بالا برود. ما بايد در آسيا لياقت خودمان را نشان دهيم و نبايد از هيچ حريفي بترسيم. اگر به جام جهاني صعود کنيم مطمئنا سخت‌ترين بازي‌ها را در پيش خواهيم داشت پس دليلي ندارد که از تيم‌هاي سخت و بازي‌هاي سخت واهمه داشته باشيم. اين درست است که در رفتن به جام جهاني افتخار بزرگي محسوب مي‌شود ولي هدف ما فقط نبايد حضور در اين جام باشد و نبايد در چنين تورنمنت بزرگي زنگ تفريح باشيم. ما بايد به جام جهاني برويم و يک کار مهم انجام بدهيم و با اين کار مهم فوتبال ايران را به دنيا معرفي کنيم. شما ديديد که تيمي مثل ذوب آهن در آسيا براي همه شاخ و شانه کشيد و حتي به فينال ليگ قهرمانان رفت و اين کار مهمي بود. به نظر من تيم ملي هم بايد دنبال کارهاي مهم باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 907
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 831
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,048
  • بازدید ماه : 1,644
  • بازدید سال : 5,476
  • بازدید کلی : 60,423
  • دانلود

    دانلود کنید