loading...
فوتبالی
محمد رضا بازدید : 41 پنجشنبه 25 اسفند 1390 نظرات (0)
 به نقل از گل علي افراشته رييس هيئت مديره شاهين بوشهر و مهاون اجرايي مجلس شوراي اسلامي عطاي حضور در فوتبال را به لقايش بخشيد. او بعد از شکست تيمش در حافظيخ به خبرنگار سايت گل گفت: خسته شده ام. مدتها بود مي خواستم بروم و امروز حتي اگر قهرمان هم مي شديم همين تصميم را عملي مي کردم.

او ادامه داد: براي حل مشکلات مالي ديروز همه جا رفتم تا توانستم از وزارت نفت مجوز يک ميليارد بگيرم اما شرايطي پيش آمد که پولي که از وزارت نفت به استان رسيده هم دچار مشکل اداري شده و بهانه هاي مختلفي آورده شد تا امروز که قبل از بازي آقاي درخشان ناچار شد به بازيکنان به دروغ بگويد که پول در حساب شخصي اوست وبعد از بازي پرداخت مي شود تا بلکه روحيه تيم به هم نريزد.ده روز است براي بحث ضايعات نفتي منتظر پاسخ هستيم و دوستان جواب نمي دهند. من از خودي ها توقع کمک نه به خودم که به استان وتيم آن داشتم اما امروز که مي روم ديگر کاري به کار کسي ندارم و گلايه هايم را قبلا کرده و حرفهايم را گفته ام.

وي تصريح کرد:تا اينجاي کار من آمدم 7 هفته پاياني را دوستان بروند. ديگر کشش ندارم ونمي توانم کاري از پيش ببرم. ماندنم هم سودي ندارد پس همين جا اعلام کناره گيري مي کنم و کناره گيري از لخاظ اداري با استعفا فرق دارد. استعفا بايد منتظر موافقت با آن ماند اما من خودم مي روم ومطمئن باشيد ديگر در اين باشگاه هيچ سمتي ندارم چون اتفاقات فوتبال با شرايط کاري ام همخواني ندارد وتا همين جا هم کم مشکل نداشته ام.

افراشته در پايان اظهار داشت: از خيلي ها که توقع کمک نداشتم و کنارم بودند وصادقانه تلاش کردند ممنونم و آنهايي که مي توانستند کمک کنند اما نکردند هم دستشان درد نکند.از مردم خوب بوشهر و همه همکارانم هم تشکر مي کنم واميدوارم مرا ببخشند و حلال کنند. من براي خدمت آمدم وبيش از اين شرايط مهيا نبود. اميد که در ديگر عرصه ها در خدمتشان باشم وهميشه وهرجا باشم خود را خدمتگزار اين مردم مي دانم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 907
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 421
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 638
  • بازدید ماه : 1,234
  • بازدید سال : 5,066
  • بازدید کلی : 60,013
  • دانلود

    دانلود کنید