loading...
فوتبالی
محمد رضا بازدید : 33 سه شنبه 15 فروردین 1391 نظرات (0)
 جواد کاظمیان در مورد بازی با الغرافه قطر اظهار داشت: قطعا ما بازی سختی را مقابل تیم خوب الغرافه داریم. الغرافه تیمی است که تا حدودی بهترین‌های قطر را در اختیار دارد. آنها مقابل الهلال بازی خوبی را انجام دادند اما در نهایت با نتیجه سه بر سه به کار خود پایان دادند. این نشان داد که آنها در گلزنی بسیار قوی و شاید دفاعی آسیب پذیر دارند.

وی افزود:‌من سابقه بازی مقابل الغرافه را همراه با پیراهن سپاهان در 2 بازی رفت و برگشت دارم. آنها تیم خوب و حرفه‌ای هستند البته این موضوع را قبول دارم که در حال حاضر در کشور خود شرایط خوبی ندارند اما خطرناک هستند.

کاظمیان یادآور شد: ما با این دانش به مصاف حریفان می‌رویم که در بازی سوم و چهارم خود مقابل الغرافه به نتیجه برسیم. چون با نتایج خوب تکلیف خودمان برای صعود به مرحله بعدی را مشخص خواهیم کرد. اگر به شش امتیاز برسیم کار ما برای رفتن به مرحله بعد آسان‌تر می‌شود و با خیالی راحت امتیازهای بعدی را برای سرگروهی در گروه خود کسب خواهیم کرد.

کاظمیان در خصوص حضور فرهاد مجیدی در الغرافه قطر گفت: بدون شک فرهاد مجیدی بازیکنی بسیار خطرناک است. مدافعان ما باید به فکر فرصت طلبی این بازیکن در محوطه 18 قدم باشند. به نظرم بزرگ‌ترین دردسر پرسپولیس در قطر حضور فرهاد مجیدی در الغرافه است که باید برای این موضوع فکری بیندیشیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤالی که چرا در امر گلزنی ناموفق هستید،‌گفت:‌من فقط در بازی با الشباب برای پرسپویس گلزنی نکردم. درخیلی از بازی‌ها پاس گل دادم، سانتر کردم و خوب بازی کردم. حتی در برخی بازی‌ها نیز پنالتی هم گرفتم اما قبول دارم در امر گلزنی کمی بدشانس و بی‌دقت هستم. این هم به خاطر این است که کمی استرس دارم، اما قول می دهم این ضعف را برطرف کنم.

وی در پایان در خصوص اتفاقی که برای علی دایی افتاد و پدرش بر بالین آقای گل جهان حضور پیدا کرد، گفت: وظیفه من و شاید وظیفه پدرم بود که این کار را انجام دهیم. وقتی برادرم را از دست دادم علی دایی برای من سنگ تمام گذاشت و هیچ وقت محبت‌های او را فراموش نمی‌کنم. خیلی خوشحالم که علی دایی صحیح و سالم در کنار خانواده‌اش است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 907
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 502
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 719
  • بازدید ماه : 1,315
  • بازدید سال : 5,147
  • بازدید کلی : 60,094
  • دانلود

    دانلود کنید