loading...
فوتبالی
محمد رضا بازدید : 34 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

آدریانو که چندی پیش از سوی باشگاه کورینتیانس به عنوان بازیکن آزاد اعلام شد، به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه تاندون آشیل تا ۳ ماه دیگر نمی‌تواند به میدان برود. این موضوع وی را به پایان دادن به دوران حرفه‌ای فوتبالش ترغیب کرده است.

پیش از این رسانه‌های برزیلی اعلام کرده بودند که باشگاه فلامنگو به دنبال جذب این بازیکن است ولی با توجه به آسیب دیدگی آدریانو،‌ سران این باشگاه دست نگه داشته‌ و منتظر مشخص شدن وضعیت وی هستند.

آدریانو در مورد شرایط کنونی خود گفت: اکنون تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که با همه چیز کنار بیایم. با خانواده‌ام در این مورد صحبت کرده‌ام. مادرم به من گفت فوتبال را کنار بگذارم. به او گفتم الان زمان خداحافظی از فوتبال نیست. مدت زمان زیادی نمی‌توانم بازی کنم. باید ببینم شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت. عمل جراحی در پیش دارم و پس از آن همه چیز را مورد بررسی قرار خواهم داد.

وی ادامه داد: ۳۰ سال دارم و می‌توانم تا سال‌ها فوتبال بازی کنم. هدفم بازگشت به میدان و امضای قرارداد با فلامنگو و حضور احتمالی در تیم ملی برزیل است. امروز فقط به ادامه فوتبالم فکر می‌کنم ولی پس از جراحی، ریکاوری بسیار مهم است. اگر نتوانم به بهترین شکل به شرایط آرمانی بازگردانم، به گزینه‌های دیگر فکر خواهم کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 907
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 192
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 3,993
  • بازدید کلی : 58,940
  • دانلود

    دانلود کنید