loading...
فوتبالی
محمد رضا بازدید : 33 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فرانسه، سرمربی 47 ساله منچسترسیتی این موضوع را پذیرفته که با وجود اینکه فصل گذشته جام حذفی انگلیس را بدست آورد که اولین عنوان قهرمانی این باشگاه در 35 سال گذشته است و در این فصل هدایت این تیم را در اولین چالش واقعی قهرمانی لیگ برتر به عهده داشته ، اما عدم کسب عنوان قهرمانی به دوران سرمربیگری او در منچسترسیتی پایان می دهد.

مانچینی که شغل قبلی خود را در اینترمیلان چند روز بعد از کسب سومین عنوان پیاپی قهرمانی سری آ تحت سرمربیگری او از دست داد امیدوار است خلدون المبارک رییس باشگاه پیشرفت عظیمی که از زمان آمدن او بدست آمده را تصدیق کند.

مانچینی گفت به خاطر اتفاقات دو سال گذشته امیدوارم.

منچسترسیتی که بیشتر فصل جاری صدرنشین جدول لیگ بوده اکنون با پنج امتیاز فاصله پایین تر از منچستریونایتد قرار دارد و هفت بازی نیز پیش رو دارد.

وی افزود: من فوتبال را خیلی خوب می شناسم و اینتر را بعد از هفت عنوان قهرمانی در چهار سال ترک کردم.

سرمربی ایتالیایی منچسترسیتی افزود: در فوتبال هر اتفاقی ممکن است. همین موضوع در مورد آینده من نیز صدق می کند و مشکلی از این بابت ندارم.

مانچینی اذعان دارد که در صورت پیروزی منچستریونایتد بر کویینزپارک رنجرز در روز یکشنبه و باخت تیم او در مقابل آرسنال رویای اولین قهرمانی منچسترسیتی لیگ از سال 1968 تاکنون به یاس مبدل خواهد کرد. با این حال وی گفت هر اتفاقی که بیفتد به پیشرفت تیم افتخار می کنم.

هافبک مهاجم سابق ایتالیا و سمپدوریا گفت من این کار را دو سال و نیم پیش شروع کردم و از آن زمان تاکنون پیشرفت زیادی کرده ایم.

وی گفت: امکان از دست دادن عنوان قهرمانی وجود دارد اما اینکه تیم بهبود زیادی کرده برای من مهم است.

مانچینی افزود: من در مورد آینده ام در این تیم تصمیم نمی گیرم و نهایت تلاشم را به کار می گیرم.

با این حال منچسترسیتی مایک ریگ مدیرفنی ارزشمند خود را از دست خواهد داد. او برای پیوستن به یک باشگاه دیگر لیگ برتر موافقت کرده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 907
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 355
  • بازدید ماه : 951
  • بازدید سال : 4,783
  • بازدید کلی : 59,730
  • دانلود

    دانلود کنید