loading...
فوتبالی
محمد رضا بازدید : 44 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل داماش گیلان که بعد از ظهر امروز شنبه در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد با بیان این مطلب اظهار داشت: از تیم خود راضی هستم اما این به این معنا نیست که اشتباهات نداشته ایم. در دیدارهای گذشته مرتکب خطاهایی شده ایم که هر هفته سعی می کنیم این اشتباهات را به حداقل برسانیم.

وی ضمن ابراز رضایت از شرایط بازیکنان تیمش خاطر نشان کرد: فردا یکشنبه تفکرمان در بازی مقابل داماش این است که سطح بازی خود را بالاتر ببریم و در عین حال به 3 امتیاز دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سئوالی که از او شرایط بازیکنان نیمکت نشین این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را جویا شد، گفت: تمامی بازیکنان ما از نظر بدنی آماده هستند چه آنهایی که در لیگ قهرمانان آسیا فرصت بازی پیدا کرده اند و چه آنها که کمتر به میدان رفته اند. اختلاف آنها در یک سری جزئیات کوچک است که تاثیری بر روند بازی این تیم ندارد.

وی در این رابطه افزود: ما مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را با یک سری بازیکنان خاص آغاز کردیم و از آنجایی که نتایج خوبی در این مسابقات به دست آورده ایم و روند ایده آلی را در پیش گرفته ایم.

دنیزلی خاطر نشان کرد: در این بین بسته به شرایط هر بازی دست به تعویض می زنیم به طور مثال جواد کاظمیان در 2 بازی ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا جزو بهترین های ما بود اما در بازی سوم در ترکیب اصلی قرار نگرفت و در ادامه مسابقه وارد زمین شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه تیمش از انگیزه کافی برای رقابت در لیگ برتر برخوردار است گفت: ما در لیگ هم به اندازه لیگ قهرمانان آسیا انگیزه داریم. ما روند خوبی را در پیش گرفته ایم هم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و هم در لیگ برتر و در بازی با نفت نشان دادیم که روندمان در لیگ برتر هم رو به رشد است و در دیدار مقابل داماش هم این روند را ادامه خواهیم داد.

خبرنگاری از دنیزلی در خصوص فهرست مورد نظرش برای فصل آینده سئوال کرد که وی گفت: کارهایمان برای فصل آینده را به موازاتی که در فصل جاری داشته ایم انجام می دهیم اما من هنوز هیچ لیستی را به مسئولان باشگاه نداده ام چون در درجه اول باید لیست بازیکنان مورد نظر تیم فعلی مان برای فصل آینده را مشخص کنیم این امر نیز میسر نمی شود جز با ارزیابی عملکرد بازیکنان در دیدارهای پیش رو.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا برای فصل آینده برونو سزار مهاجم برزیلی سپاهان را مد نظر دارید، گفت: من اسامی را مد نظر دارم اما در بین آنها نام بازیکن خارجی وجود ندارد و به دنبال آن هستم که از نفرات ایرانی استفاده کنم. در حال حاضر 4 و 5 بازیکن ایرانی را مد نظر دارم که مربوط می شوند به باشگاه و ارتباطی که آنچه با روزنامه ها و رسانه ها عنوان می شود ندارد.

این مربی ترکیه ای ضمن تاکید بر اینکه عملکرد پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با مسابقات داخلی اختلافی ندارد گفت: اینکه ما در آسیا نتایج خوبی کسب کرده ایم بر می گردد به روند رو به رشدی که هفته ها قبل آغاز کرده ایم. ما هفته به هفته این روند را ادامه می دهیم و برایمان تفاوتی بین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر وجود ندارد.

دنیزلی همچنین در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید آیا قول می دهید پرسپولیس سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، گفت: قول داده نمی شود اما برای رسیدن به این هدف هر کاری که لازم باشد انجام می دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم این باشگاه گفت: در حال حاضر تیم ما به شرایط و تفکرات تیمی رسیده است که موضوع مصدومیت و محکومیت بازیکنان در آن تاثیری ندارد و یا اینکه دارای تاثیر آنچنانی نیست.

وی در این رابطه افزود: در حال حاضر مهدی مهدوی کیا و علیرضا محمد بازیکنان آسیب دیده ما هستند که هفته ها شرایط همراهی تیم را ندارند اما با وجود توانایی این بازیکنان غیبتشان در عملکرد تیم چندان تاثیرگذار نخواهد بود. در عین حال چیزی که مرا خوشحال می کند این است که همه آماده باشند و در ترکیب تیمم هیچ بازیکنی مصدوم نباشد.

دنیزلی ضمن تاکید مجدد بر اینکه هیچ تفاوتی بین مسابقات لیگ و پیکارهای آسیایی قائل نمی شود گفت: برای ما هیچ بازی خاص و برگزیده نیست و همه بازیها حکم یکسان دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در واقع بین شکل بازیمان در آسیا و لیگ برتر اختلاف زیادی وجود ندارد. آنچه مسلم است جبران امتیازات از دست رفته در آسیا به مراتب دشوارتر از مسابقات لیگ است و این تفاوتی است که بین یک دوره مسابقات با 6 بازی و مسابقاتی دیگر با 34 بازی وجود دارد.

وی تاکید کرد: برای موفقیت در مسابقاتی چون لیگ قهرمانان آسیا باید از نظر تمرکز و انگیزه بازی شرایط متفاوت داشته باشیم و اینکه در این پیکارها نتایج ما خوبتر بوده به خاطر همین انگیزه و تمرکز است و نه کیفیت بازی.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: همانطور که جواد کاظمیان گفت ما در لیگ 8 تا 10 امتیاز را به ناحق از دست دادیم و اگر امروز این امتیازها را از دست نداده بودیم برای هدفی دیگر تلاش می کردیم و هدفمان رسیدن به سکوی چهارم جدول نبود و برای قهرمانی تلاش می کردیم.

دنیزلی در پاسخ به این سئوال که چرا تمایل ندارد در تیم پرسپولیس از بازیکنان خارجی استفاده کند گفت: علتش این است که من برای جذب بازیکن خارجی باید شناخت کافی از بازیکن مورد نظر خود داشته باشم آن بازیکنان خارجی که من می شناسم هزنیه تامین قراردادشان از عهده پرسپولیس و هیچ باشگاه ایرانی بر نمی آید. من در باشگاه های گالاتاسرای، فنرباغچه و بشیکتاش با بازیکنان خارجی کار کرده ام که هزینه ترانسفرشان 15 میلیون دلار می باشد اگر قرار باشد آن بازیکنان به ایران بیایند برای عقد قراردادشان باید 20 میلیون دلار هزینه شود که در ایران این کار عملی نیست.

وی در خاتمه گفت: با این شرایط عقد قرارداد با بازیکنان ایرانی هم برای من و هم برای باشگاه بهتر است. در ایران بازیکنان خوبی هستند که شرایط بازی در پرسپولیس را دارند و من آنها را مد نظر دارم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 907
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 340
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 557
  • بازدید ماه : 1,153
  • بازدید سال : 4,985
  • بازدید کلی : 59,932
  • دانلود

    دانلود کنید