loading...
فوتبالی
محمد رضا بازدید : 41 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

جواد کاظمیان در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس - داماش گیلان که بعد از ظهر امروز شنبه در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد با بیان این مطلب افزود: فکر می کنم شرایط بدنی ام بد نیست و کم کم به شرایط ایده آلی که مد نظر دارم می رسم در حال حاضر 70 تا 80 درصد آماده ام اما هنوز آن کاظمیانی که خودم می خواهم نشده ام.

وی در خصوص شرایط تیم داماش گفت: داماش تیمی است که خطر سقوط به لیگ دسته اول را احساس می کند اما برای این تیم احترام زیادی قائلیم و تمام تلاش خود را به کار می گیریم که فردا به 3 امتیاز بازی دست یابیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در مسابقات لیگ برتر گفت: هر چند کارمان در لیگ برتر دشوار است اما هنوز ناامید نیستیم و به امید خدا به کار خود ادامه می دهیم تا حداقل به عنوان چهارمی لیگ برتر دست یابیم.

کاظمیان در پاسخ به این سئوال که آیا به حضور در تیم های اروپایی هم فکر می کنید، گفت: نه. من باید منطقی فکر کنم زمانی که 23، 24 سال داشتم با پیشنهادهایی از فوتبال آلمان روبرو شدم اما تشخیص دادم فوتبالم را در امارات ادامه دهم از اتخاذ چنین تصمیمی اصلا پشیمان نیستم و می خواهم 4 سال پایانی فوتبالم را اگر خدا خواست در پرسپولیس و کنار خانواده ام ادامه دهم.

وی به تاثیر حضور دنیزلی در تیم پرسپولیس اشاره کرد و گفت: نمی خواهم به مشکلات و بحران هایی که تیم در گذشته با آن مواجه بود برگردم اما از زمان حضور آقای دنیزلی انگیزه بازیکنان بسیار افزایش پیدا کرد. ما در یک ماه حضور آقای دنیزلی خیلی خوب تمرین می کردیم اما متاسفانه شروع چندان مناسبی نداشتیم و آن هم بر می گردد به خستگی ما. من در اینجا لازم است بگویم که ما در بازیهایی که شکست خوردیم به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم و حقمان بیش از این بود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس شرایط فعلی این تیم را مطلوب خواند و گفت: هر 6 بازی که تا پایان فصل پیش رو داریم برای ما حکم فینال را دارد و باید در تمامی آنها پیروز شویم. اعتقاد دارم صبا و دیگر تیم های بالایی ما در جدول رده بندی لیگ برتر باز هم امتیاز از دست خواهند داد و ما می توانیم به کمترین حقمان که حذف عنوان چهارمی لیگ برتر است دست یابیم.

کاظمیان همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاری که از او پرسید آیا بعد از دوران فوتبال خود به مربیگری هم فکر خواهید کرد گفت: خصوصیات اخلاقی و رفتاری من طوری است که نمی توانم کار مربیگری انجام دهم و به همین خاطر به مربیگری فکر نمی کنم. در این لحظه دنیزلی خطاب به آن خبرنگار گفت این سئوال برای جواد زود است چون او هنوز سالهای خوبی را پیش رو دارد و می تواند همچنان بازی کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 907
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 406
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 623
  • بازدید ماه : 1,219
  • بازدید سال : 5,051
  • بازدید کلی : 59,998
  • دانلود

    دانلود کنید