loading...
فوتبالی
محمد رضا بازدید : 37 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)
 بهتاش فريبا در گفت‌وگو با ايسنا، درباره ديدار پيش روي اين تيم برابر مس سرچشمه و شرايط بازيکنان استقلال براي اين ديدار اظهار کرد: بازيکنان ما خيلي سرحال هستند. آن‌ها بين خودشان جلساتي برگزار کردند. همچنين مظلومي نيز با آن‌ها صحبت‌هايي را انجام داد. وقتي با هم جلسه گذاشتند مصمم شدند که پس از 20 سال بتوانند بدعتي بگذارند و در کنار اين که قهرمان جام حذفي شدند، بتوانند قهرمان ليگ را هم به دست بياورند. فکر مي‌کنم که اين کار از روز گذشته با امتياز نگرفتن تراکتورسازي استارت خورد و شرايط طوري شد که بخشي از کار دست خودمان باشد. مدتي ديگران نشستند و ما امتياز از دست داديم. حالا ما مي‌نشينيم تا رقبايمان امتياز از دست بدهند. در ليگ شش بازي پيش رو داريم که هر کدام حکم فينال دارد و بايد پرقدرت ظاهر شويم و به پيروزي برسيم.

وي افزود: مس سرچشمه هم تيمي است که هنوز روي کاغذ کمي شانس دارد. به هر حال بازي برابر تيم‌ها انتهاي جدولي مشکل است. بازي سختي خواهيم داشت. در ديدار رفت هم خيلي اذيت شديم و مس سرچشمه بازي بسته‌اي را مقابل ما ارائه داد. البته در تمرين‌ها ترفندهايي را مشخص کرديم تا بتوانيم از لايه‌هاي دفاعي اين تيم روبرو شويم. ضمن اين که در بازي‌هاي پيش رو بايد به تفاضل گل هم بنيديشيم و تا جايي که مي توانيم از اين نظر خودمان را بالا بکشيم.

مربي استقلال درباره وضعيت آندرانيک تيموريان اظهار کرد: نظر شخصي من اين است که نبايد از بازيکني که چند ماه از ميادين دور بوه است، از ابتدا بازي کند. تيموريان بايد حدود 20 دقيقه بازي کند و در ادامه کم کم به تيم تزريق شود. به هر حال بايد ببينيم که شرايط تيموريان چگونه است تا از او استفاده کنيم. علاوه بر تيموريان جباري هم انگيزه زيادي دارد و تا آخر ماه براي ديدار با الجزيره مي‌رسد.

فريبا درباره شکست خانگي برابر الجزيره امارات نيز اظهار کرد: ما محکوم به اين شديم که نفوذي بازي نمي کنيم، اما پرسپوليس نفوذي بازي مي‌کند. پرسپوليس 1ـ3ـ2ـ4 بازي مي‌کند ما هم با همين سيستم‌ بازي مي‌‌کنيم. حيدري و شريفات هم بال‌هاي ما هستند و همه در حمله حاضرند، ضمن اين که تيمي که با يک فوروارد بازي مي‌کند چگونه 9 موقعيت ايجاد مي‌کند. فقط کافي بود که توپ هاي ما به گل تبديل مي‌شد، اگر يکي از اين موقعيت‌ها گل مي‌شد، ديگر به ترسو بازي کردن متهم نمي شديم. ما در تمام بازي جلو بوديم.

وي ادامه داد: تيم ما خيلي خوب کار کرد و از بازيکنان راضي هستم. روي يک اشتباه گل دوم را خورديم، در حالي که موقعيت‌هاي زيادي داشتيم. تعويض‌هايمان هم رو به جلو بود و اضافه کردن ميداوودي و يرکوويچ نشان دهنده اين بود که مي خواستم گل بزنيم. برهاني ، شريفات، ساموئل و زندي هر کدام چند موقعيت را از دست دادند. اگر يکي ، دو موقعيت اين بازيکنان به گل تبديل مي‌شد ديگر اين صحبت‌ها وجود نداشت. هميشه انتقاد مي‌شود و ما هم مي پذيريم. اما فقط از انتقادات سازنده استفاده مي‌‌کنيم و به صحبت آن‌هايي که سوء نيت دارند گوش نمي‌کنيم.

مربي استقلال در واکنش به اقدام سرمربي تيم ملي و برنامه دادن به بازيکنان ملي‌پوش استقلال توسط کارلوس کي‌روش اظهار کرد: طبيعي است که سرمربي تيم ملي دلش مي‌خواهد تمام بازيکنان خوب را در اختيار داشته باشد، اما براي ما نيز وجود تيموريان مهم است. تيموريان با خوب بازي کردن در استقلال به تيم ملي دعوت شده است. بنابراين او ابتدا بايد در اختيار استقلال باشد و سپس با تمام وجود براي تيم ملي کار کند. همه دوست دارند براي تيم ملي مملکتشان بازي کنند، اما چارچوبي دارد که همه بايد رعايت کنند.

وي افزود: بدنساز تيم ملي در تمرين ما حاضر شد و با بازيکن ما صحبت کرد و برنامه‌اي که به تيموريان داد،‌ دقيقا تا خرداد ماه و زمان بازي‌هاي تيم ملي است. پس باشگاه استقلال چه مي‌شود؟ مگر استقلال هزينه نکرده؟ خود تيموريان هم به دنبال اين است که در استقلال بازي کند و انگيزه بالايي دارد. به نظرم اين کار مي توانست با تعامل و هماهنگي بين پزشک و بدنساز تيم ملي و استقلال انجام بگيرد. اگر جلسه‌اي برگزار مي‌شد و به نقطه نظر مشترکي مي‌رسيدند، مساله‌اي نبود. در حال حاضر بدنساز تيم ملي نمي داند که تيموريان در چه سطح آمادگي قرار دارد، ولي مولايي، بدنساز تيم چون با او کار کرده است، کاملا در جريان اين مساله قرار دارد. با يک جلسه نيم ساعته مي‌توان اين مساله را حل کرد. باشگاه ما هم به خاطر اين که اين حرکت غلط بود، شکايت کرد.

بهتاش فريبا خطاب به هواداران استقلال گفت: به تماشاگران مي گويم که هواي بچه‌هاي ما را داشته باشند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 907
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 217
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 434
  • بازدید ماه : 1,030
  • بازدید سال : 4,862
  • بازدید کلی : 59,809
  • دانلود

    دانلود کنید