loading...
فوتبالی
محمد رضا بازدید : 38 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)
روبرتو مانچینی، سرمربی منچسترسیتی اعلام کرد احساس می کند هر لحظه ممکن است از این باشگاه اخراج شود اما نگران این مسئله نیست.

در حالی که تنها چند هفته دیگر به پایان رقابت های این فصل لیگ برتر باقی مانده، مانچینی کاملا آگاه است که اگر تیمش قهرمان لیگ برتر نشود، خلدون مبارک، رئیس باشگاه، ممکن است او را اخراج کند.

این در حالی است که سیتی 5 امتیاز از رقیب همشهری عقب افتاده و کار دشواری برای قهرمانی در پیش دارد.

مانچو با خبرنگاران گفت:" رابطه من با خلدون فوق العاده است.

اگر من در پایان فصل یا فصل آینده اخراج شوم باز هم خواهم گفت که هر مربی ای با او کار کند، مربی خوش شانسی است. او واقعا مرد خوبی است. اخراج شدن نظر من را در مورد او و باشگاه تغییر نمی دهد.

من با این مسئله مشکلی ندارم زیرا به کارم ادامه خواهم داد. مطمئنم که این باشگاه به اوج خواهد رسید. با دو- سه خرید جدید، موفقیت این باشگاه آغاز خواهد شد و وقتی این قهرمانی ها آغاز شود، آنها هر سال دو یا سه جام به دست می آورند.

من مدت هاست که در دنیای فوتبال حضور دارم و می دانم که ممکن است شغل تان را از دست بدهید اما مسئله مهم برای من پیشرفت این تیم است. ما در حال پیشرفت هستیم. من برای آینده ام تصمیم نمی گیرم. من تمام تلاشم را انجام می دهم اما تصمیم گیری در مورد آینده برعهده من نیست."
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 907
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 444
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 661
  • بازدید ماه : 1,257
  • بازدید سال : 5,089
  • بازدید کلی : 60,036
  • دانلود

    دانلود کنید