loading...
فوتبالی
محمد رضا بازدید : 43 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)
 آندرانیک تیموریان اظهارداشت: تمریناتم را کنار تیم آغاز کرده ام و شرایط خوبی دارم البته هنوز از نظر بدنی در شرایط خیلی خوبی نیستم و به زمان نیاز دارم تا به شرایط بدنی ایده آل برسم. خیلی دوست دارم زودتر به ترکیب استقلال برگردم و در بازیهای حساس پایان لیگ و لیگ قهرمانان آسیا به تیم کمک کنم.

وی درباره اینکه چرا در دیدار مقابل الجزیره برای استقلال بازی نکرد؟ گفت: بازی کردن من مقابل الجزیره قطعی نبود. قرار بود براساس شرایط بازی به میدان بروم اما شرایط برای بازی کردن من مساعد نبود و به همین دلیل به میدان نرفتم.

تیموریان با اشاره به اینکه بازی نکردن او مقابل الجزیره ربطی به نظر کوئیروش نداشته، افزود: من با هماهنگی بدنساز تیم ملی و کوئیروش تمریناتم را زیر نظر بدنساز استقلال آغاز کردم. نمی دانم حرفهایی که این روزها مطرح شده از کجا نشات گرفته چون بازی کردن من ربطی به کوئیروش نداشت و او به من نگفته بود که مقابل الجزیره بازی نکنم.

هافبک ملی پوش استقلال در خصوص اینکه آیا مقابل مس سرچشمه به میدان می رود یا نه؟ گفت: احتمال دارد بتوانم برای 20 یا 30 دقیقه به میدان بروم. دیدارهای پایان فصل خیلی حساس هستند و امیدوارم بتوانم به استقلال کمک کنم.

تیموریان در پایان خاطرنشان کرد: استقلال شرایط چندان بدی ندارد. ما در لیگ مدعی هستیم و به اندازه 2 تیم تراکتور و سپاهان شانس قهرمانی داریم. در لیگ قهرمانان هم دوم هستیم و برای صعود می جنگیم. با اضافه شدن مجتبی جباری و من، شرایط استقلال خیلی بهتر می شود.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 907
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 551
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 768
  • بازدید ماه : 1,364
  • بازدید سال : 5,196
  • بازدید کلی : 60,143
  • دانلود

    دانلود کنید