loading...
فوتبالی
محمد رضا بازدید : 49 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)

روبرتو مانچینی مربی باتجربه منچسترسیتی در صحبتهایی اعلام کرد که از بازگشت توز استقبال کرده و این ستاره آرژانتینی را به زودی در ترکیب تیمش به خدمت خواهد گرفت

مربی ایتالیایی سیتی درادامه یادآوری کرد که عذرخواهی توز را پذیرفته و امروز ( پنجشنبه ) با این بازیکن آرژانتینی دیدار خواهد کرد

در پایان دیدار 4شنبه شب منچسترسیتی مقابل پورتو در دور برگشت رقابتهای لیگ اروپا که با برد 0-4 سیتی همراه بود، مانچینی به ایی.اس.پی.ان گفت:« من صحبتهای توز در بیانیه اش را خواندم و روز پنجشنبه با او صحبت خواهم کرد. من عذرخواهی او را پذیرفته ام.»

این درحالی است که توز در چند ماه اخیر در سرزمین مادری اش ، آرژانتین به سر می برد. او بعد از اختلافاتی که با مانچینی در جریان دیدار تیمش با بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا داشت، اردوی سیتی را ترک و به آرژانتین بازگشت.

مانچینی اکنون در صحبتهایی گفته :« من آن موقع گفتم که کار توز با ما تمام است ولی یک هفته بعد از آن داستان مونیخ من تبس را به خانه ام دعوت کردم و به او گفتم: کارلوس از همه عذرخواهی کن و این داستان برای من تمام خواهد شد . به او گفتم که من هیچ مشکلی با این موضوع ندارم.»

این مربی ایتالیایی ادامه داد:« بله کارلوس می تواند دوباره برای ما بازی کند. فکر می کنم که او به دو یا سه هفته تمرین نیاز دارد و اگر به اوج آمادگی بازگردد می تواند برای تیم به میدان برود.»

سیتی با برد قاطعانه در دیدار برگشت مقابل پورتو به مرحله بعدی رقابتهای لیگ اروپا صعودکرد.

مانچو درادامه صحبتهایش درمورد این بازی گفت:« فکر می کنم بازی خوبی بود. کار سختی بود ولی ما این را از قبل از آغاز بازی می دانستیم؛ چون پورتو تیم سرسختی است.ما 0-4 بردیم و شاید این نتیجه خیلی عجیبی به نظر برسد ولی ما بردیم و به دور بعد راه یافتیم. خوب بود. مهم این بود که زود به گل برسیم ؛ ولی بعد از آن پورتو کنترل توپ و میدان را در دست گرفت و ما باید با این موضوع کنار می آمدیم.»

سرخیو آگوئرو، ادین ژکو و داوید سیلوا سه گل اول تیمشان را به ثمر رساندند و در نهایت این داوید پیزارو بود که اولین گلش برای سیتی را زد و مانچو برای این ستاره شیلیایی خوشحال بود

مربی ایتالیایی ادامه داد:« برای پیزارو خوشحالم. من او را خیلی خوب می شناسم چون او در اینتر با من بود. من برای او خوشحالم؛ چون او تنها 20 دقیقه برای تیم بازی کرد و به گل رسید. فکر می کنم او می تواند با کیفیت و تجربه ای که دارد در دو ماه آینده بازیکن مهمی برای ما باشد.»

مربی ایتالیایی سیتی در ادامه به این نکته اشاره کرد که تیمش می تواند قهرمان رقابتهای  لیگ برتر و لیگ اروپا شود:« اگر این امکان وجود داشته باشد می خواهم به فینال لیگ اروپا برسیم. ما می دانیم که رقابتهای لیگ اروپا سخت است؛ چون تیمهای قدرتمندی در آن حضور دارند ولی می خواهیم به فینال این رقابتها برسیم و به همین خاطر است که با بهترین تیممان بازی می کنیم. ما 20 بازیکن خوب داریم و می توانیم در هر بازی تغییراتی را در ترکیب تیم اعمال کنیم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 907
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 577
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 794
  • بازدید ماه : 1,390
  • بازدید سال : 5,222
  • بازدید کلی : 60,169
  • دانلود

    دانلود کنید