loading...
فوتبالی
محمد رضا بازدید : 31 چهارشنبه 24 اسفند 1390 نظرات (0)
حرف های تیموریان را در مورد مصدومیت رحمتی،شرایط خودش و مسائل مختلف دیگر می خوانید.

*حتما می دانی که کیانوش هم به تو مجتبی پیوست.مثل اینکه بدشانسی دست از سر استقلال بر نمی دارد؟

خيلي ناراحت شدم. کيانوش همان موقع هم که من بودم زحمت بيشتري مي‌کشيد. واقعا بازيکن ارزشمندي است. خدا کند مصدوميتش طولاني نشود و خیلی زود برگردد.

*کيانوش گفته رباط پايش پاره نشده و دوري‌اش زياد طول نمي‌کشد.

خدا را شکر. اميدوارم او زود برگردد. پارگي رباط 9 ماه يک بازيکن را از بازي عقب مي‌اندازد. اميدوارم هر چه زودتر برگردد تا مشکل ما هم حل شود.

*در غياب اين همه مصدوم شما بايد فينال جام حذفي را هم برگزار کنيد.

چه اشکالي دارد؟! مگر ما چه فرقي با بقيه داريم. مطمئن باشيد اگر همه هافبک‌ها هم مصدوم شوند ما فينال را از شاهين مي‌بريم و قهرمان مي‌شويم!

*اما کار مظلومي براي انتخاب ترکيب اصلي دشوار مي‌شود.

مشکلاتي ايجاد مي‌کند اما در اين بازي هر کسي جاي غايبان بازي کند، بهترين خواهد بود. وقتي پاي يک جام وسط باشد چاره‌اي جز پيروزي نداريم. استقلال بايد پس از 3 سال جام بگيرد و من با بچه‌ها تماس مي‌گيرم و از آنها مي‌خواهم هر طور شده جام را به تهران بياورند.

*گفته مي‌شد قصد داري به شيراز بروي.

ببينيد، من از نقطه بسيار حساسي مصدوم شدم. اگر پزشکم مخالفت نکند قطعا دوست دارم کنار بچه‌ها باشم. نمي‌خواهم با يک ندانم‌کاري دوباره اتفاقي بيفتد که بعدها پشيمان شوم.

*الان مشغول فيزيوتراپي هستي؟

بله، چند روز است که در آب راه مي‌روم. درد انگشتم خيلي کم شده و فکر مي‌کنم مشکلم دارد آرام آرام برطرف مي‌شود.

*کي دوباره با پيراهن استقلال به ميدان مي‌روي؟

پزشکم گفته از 10 فروردين مي‌توانم بازي کنم اما بايد صبر کنم ببينم چه اتفاقي مي‌افتد. شايد زودتر شود و شايد هم ديرتر. انگشت پا خيلي حساس است و بايد به خوبي فيزيوتراپي کنم تا با خيال آسوده برگردم.

*راستی شرایط استقلال در لیگ برتر را چطور می بینی؟

در این چند روز خیلی ها گفتند که استقلال شانس قهرمانی ندارد ولی اصلا اینطور نیست.ما در لیگ هم مدعی جدی هستیم هر چند که معتقدم چهار،پنج تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 907
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 658
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 875
  • بازدید ماه : 1,471
  • بازدید سال : 5,303
  • بازدید کلی : 60,250
  • دانلود

    دانلود کنید