loading...
فوتبالی
محمد رضا بازدید : 39 پنجشنبه 25 اسفند 1390 نظرات (0)

پرویز مظلومی پس از قهرمانی در جام حذفی عنوان کرد: بازی کیفیت لازم را نداشت. فینال جام حذفی حساس است و تیم‌ها با استرس بازی می‌کنند. این قهرمانی را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم و آن را به روح ناصر حجازی تقدیم می‌کنم. اولین جامی که قول داده بودم‌ برای استقلال و هواداران گرفتم حالا به دنبال دومین جام هستم.

وی ادامه داد: شاهین بوشهر خوب و جوانمردانه بازی کرد. امیدوارم هواداران در روز اول فروردین به ورزشگاه بیایند و ما را برابر تیم نسف قارشی ازبکستان حمایت کنند تا در مسابقات آسیایی هم با قدرت ظاهر شویم.

مظلومی در مورد اینکه در استقلال خواهد ماند یا نه،‌ گفت: ما که هستیم. باید ببینیم چه می‌شود و خدا چه می‌خواهد. تلاش می‌کنم استقلال در لیگ برتر هم قهرمان شود.

وی در مورد کیفیت زمین ورزشگاه حافظیه گفت: زمین نسبت به بازی ما با فجر سپاسی بهتر شده بود. با این حال دو تیم نمی‌توانستند روی زمین خوب فوتبال بازی کنند.

مظلومی در مورد سختی‌هایی که در این فصل کشید، گفت: همیشه سختی می‌کشم اما دین خودم را به هواداران استقلال ادا کردم و جامی که قول داده بودم را گرفتم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 907
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 767
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 984
  • بازدید ماه : 1,580
  • بازدید سال : 5,412
  • بازدید کلی : 60,359
  • دانلود

    دانلود کنید