loading...
فوتبالی
محمد رضا بازدید : 31 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

هفته سي و دوم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس يکشنبه با انجام دو ديدار به پايان خواهد رسيد که در مهمترين آن‌ها آرسنال در ورزشگاه امارات به مصاف تيم منچسترسيتي خواهد رفت.

آرسنال – منچسترسيتي

اين ديدار درحالي در ورزشگاه امارات برگزار مي‌شود که دو تيم نياز مبرمي به پيروزي دارند. آرسنال که با توجه به شروع کابوس‌وار در اوايل فصل رفته رفته نتايج بهتري گرفت،‌ در حال حاضر با 58 امتياز و تنها تفاضل گل بهتر نسبت به تاتنهام در رده سوم جدول رده بندي قرار دارد، آرسنال هفته گذشته در ميان ناباوري همگان مقابل کوئينز پارک رنجرز تيم هفدهم جدول رده بندي با نتيجه 2 بر يک تن به شکست داد تا با توجه به پيروزي تاتنهام مقابل سوانسي اختلاف دو تيم به صفر برسد. بنابراين شاگردان آرسن ونگر که با توجه به فاصله زياد امتيازي نسبت به تيم‌هاي اول و دوم جدول رده بندي عملا هيچ شانسي براي رسيدن به آن‌ها را ندارند، براي باقي ماندن در مکان سوم جدول بايد در اين ديدار از امتياز ميزباني خود به نحو احسن استفاده کنند و به پيروزي برسند.

"تئو والکات" بال راست ملي پوش آرسنال که هفته گذشته نمايش بسيار خوبي مقابل کوئينزپارک داشت و تک گل تيمش را به ثمر رساند، درباره اين بازي گفت: "ما مي‌خواهيم از امتياز ميزباني خود به خوبي استفاده کنيم. تماشاگران ما در تمام بازي‌ها فقط از ما پيروزي مي‌خواهند. با توجه به آن‌که بازي در ورزشگاه امارات برگزار مي‌شود پس محکوم به پيروزي هستيم. تمام حريفان ما از ورزشگاه امارات وحشت دارند و علاقه‌اي به بازي کردن در اينجا ندارند چرا که تماشاگران به شدت تيم ما را تشويق مي‌کنند و اين برگه برنده ما است. آرسنال در اين فصل تنها دو بار درخانه باخته است ورزشگاه امارات قلعه و دژي محکم براي ما است. اميدوارم که در اين ديدار هم با يک بازي زيبا تيم حريف را شکست دهيم و به پيروزي برسيم."

در مقابل منچسترسيتي در شرايط بسيار سختي مقابل آرسنال به ميدان مي‌رود. شاگردان مانچيني هفته گذشته در حالي مقابل ساندرلند به تساوي 3 بر 3 رسيدند که تا دقايق پاياني 3 بر يک عقب بودند. آن‌ها در چهار بازي اخير خود تنها 5 امتياز را کسب کرده‌اند و در شرايط بحراني به سر مي‌برند.

منچسترسيتي در حالي که الان با 5 امتياز اختلاف نسبت به منچستريونايتد در مکان دوم جدول رده بندي قرار دارد که در ماه مارس گذشته با 5 امتياز اختلاف نسبت به اين تيم صدرنشين بود اما بازي‌هاي ضعيف اخير اين تيم باعث شد که به يکباره همه چيز برگردد و تا حدودي از کسب جام در اين فصل نااميد شوند. بنابراين شاگردان مانچيني براي باقي ماندن در کورس قهرماني بايد حتما در اين ديدار به پيروزي برسند. چرا که با توجه به بازي راحت منچستريونايتد در اولدترافورد مقابل کوئينز پارک رنجرز از دست دادن امتياز تا حدودي به منزله قهرماني شياطين سرخ خواهد بود.

مانچيني سرمربي ايتاليايي منچسترسيتي هم به اين مسئله اذعان کرد و گفت:‌ با توجه به فاصله 5 امتيازي با منچستريونايتد و تنها باقي ماندن 7 هفته تا پايان اين فصل رقابت‌ها چاره‌اي جز پيروزي نه تنها در اين ديدار بلکه در ديگر بازي‌ها نداريم. اگر مي‌خواهيم در کورس قهرماني باقي بمانيم بايد حتما مقابل آرسنال به پيروزي برسيم، بر اين باورم که هنوز رقابت تمام نشده است و ما شانس قهرماني را داريم اما در صورتي که در تمام بازي‌هاي باقي مانده به پيروزي برسيم.

شايد بتوان گفت که علت اصلي ضعف و افت ناگهاني منچسترسيتي را داويد سيلوا هافبک اسپانيايي اين تيم دانست. سيلوا در نيم فصل او بازي‌هاي بسيار زيبايي را ارائه داد و نمايش فوق العاده‌اي داشت اما در بازي‌هاي اخير اصلا نتوانسته است که انتظارات را برآورده کند و خستگي در حرکات او موج مي‌زند، خود مانچيني هم بر اين مسئله اعتراف کرد و در بازي قبلي مقابل ساندرلند او را تعويض و توس را به جايش به بازي فرستاد.

در ديگر ديدار حساس منچستريونايتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف کوئينزپارک رنجرز مي‌رود که هدايت آن را مارک هيوز ستاره سابق و هشتمين گلزن تاريخ اين باشگاه بر عهده دارد.

منچستريونايتد در حالي به مصاف تيم رده هفدهمي کوئينزپارک رنجزر مي‌رود که بر روي کاغذ شانس زيادي براي پيروزي دارد و به جرات مي‌توان گفت که سه امتياز اين ديدار هم براي ياران فرگوسن تا حدودي تضميني است.

منچستريونايتد از زمان بازگشت پل اسکولز هافبک با تجربه اين تيم نمايش خيره‌کننده‌اي داشته است و از 33 امتياز ممکن 31 امتياز را به دست آورده‌اند که اين بيانگر عملکرد بسيار خوب آن‌ها است.

در جدول رده بندي ليگ برتر انگليس منچستريونايتد با 76 امتياز صدرنشين است و تيم‌هاي منچسترسيتي و آرسنال به ترتيب با 71 و 58 به ترتيب در رده‌هاي دوم و سوم هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 907
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 381
  • بازدید ماه : 977
  • بازدید سال : 4,809
  • بازدید کلی : 59,756
  • دانلود

    دانلود کنید