loading...
فوتبالی
محمد رضا بازدید : 40 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (1)
 مایکل اوون، مهاجم باتجربه منچستریونایتد، تایید کرد که نمی تواند دوران بازی اش را به اندازه رایان گیگز طولانی کند و قصد دارد بعد از بازنشستگی به کار رسانه ای روی بیاورد.

ستاره سابق لیورپول، رئال مادرید و نیوکاسل در دوران حرفه ای اش با مصدومیت های زیادی دست به گریبان بود و در این فصل هم به دلیل آسیب دیدگی فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد.

با این وجود او از دوران بازی اش راضی است و معتقد است می تواند چند سال دیگر هم بازی کند.

او در گفتگو با دیلی میل گفت:" من برای لیورپول، رئال مادرید، نیوکاسل و منچستریونایتد بازی کردم، 90 بازی ملی برای انگلیس انجام داده ام، 40 گل ملی زده ام. نیاز ندارم کاری انجام دهم؛ ضمن اینکه چهار بچه فوق العاده هم دارم. آن اندازه هم بد شانس نیستم.

لحظات فوق العاده ای را سپری کردم اما این فصل به دلیل مصدومیت ها یک کابوس بود. فکر نمی کنم بتوانم مانند گیگز تا نزدیک 40 سالگی فوتبال بازی کنم اما هنوز دلم می خواهد بازی کنم؛ شاید برای دو یا سه فصل دیگر.

بعد از بازنشستگی مسئولیت هایی هست که باید قبول کنم و شاید رسانه ها به دنبال من باشند. گری نویل به اسکای اسپورت جان تازه ای داده و به من هم این شجاعت را داده که چنین کاری را انجام بدهم."

علی رغم مصدومیت های زیادی که اوون پشت سر گذاشت، او معتقد است این مصدومیت ها بعد از بازنشستگی مشکلی برایش به وجود نخواهد آورد.

" من صبح ها با درد زانو یا پاشنه پا بیدار نمی شوم. من شرایطی که بعضی از بازیکنان قدیمی اعلام می کنند، ندارم."
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 907
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 259
  • بازدید ماه : 855
  • بازدید سال : 4,687
  • بازدید کلی : 59,634
  • دانلود

    دانلود کنید