loading...
فوتبالی
محمد رضا بازدید : 29 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

به نقل از گل، علی انصاریان در تمرینات شاهین غایب است. غیبتی که گفته می شود با شکایت مدیران باشگاه به کمیته انضباطی همراه بوده است. خودش می گوید«کسی نخواست من به تمرین بروم. هماهنگ کرده بودم به دلیل سالگرد فوت پدرم کمی دیر به تمرینات بروم اما اتفاقاتی افتاد و وعده وعیدهای توخالی شنیدم و کسی هم تماسی با من نگرفت من هم در تهران ماندم.»

او ادامه داد« شما نگاه کنید در این سه سال چند مدیر ومربی عوض کرده اند.آنجا هیچکس تا آخر دوام نمی آورد. فقط تا دلتان بخواهد مدیر و رییس دارند. رییس هیئت مدیره، رییس هیئت موسس، رییس هیئت امنا، رییس گروه موزیک، رییس گروه تئاتر، رییس گروه تدارکات واقسام این رییس ها که هیچ وقت هم آنها را ندیدیم. فقط برخی از آنها بلدند مصاحبه کنند و مواظب حرف زدنشان هم نیستند و با مصاحبه های جورواجورشان حاشیه ها را بیشتر می کنند.چرا باید چنین تیمی در لیگ بماند؟»

انصاریان تصریح کرد« من از 5 فروردین تمرین کردم و بقیه بچه ها را در رختکن بازی با فجر دیدم و آنجا روبوسی کردیم وسال نو را تبریک گفتیم! اگر می بردیم قانون فوتبال زیر سئوال می رفت.بین دونیمه پیراهن تعویضی نداشتیم در رختکن داشتم یخ می زدم.تیم از دوسال قبل بدهی دارد. من فقط 24 میلیون گرفتم.خنده دار است کارت ملی و شناسنامه ام نزد هتلی در بوشهر است که اقامتگاه تیم بودو می گویند تا تسویه نکنید مدارکتان را نمی دهیم.مردم که گناهی ندارند وباید حقایق را به آنها گفت.آقایان دست از بازی بردارند وواقعیت را بگویند. این شاهین همه امکانات را برای سقوط دارد. می گویند مشخصات بازیکنان را به کمیته انضباطی می دهیم. جرات دارند اسم بازیکن را بیاورند تا جوابی دندان شکن بدهم. فقط یاد گرفته اند بگویند به خاطر مردم بازی کنید. مردم که داد زدند که شما را نمی خواهند چرا خودتان به خاطر مردم نمی روید؟بس است بابا، بروید پی کارتان»

وی ارتباطی بین رفتن درخشان و نرفتن خودش به تمرینات نمی بیند«من کار خودم را می کنم وکاری به جدایی درخشان ندارم.روزی که کریمی سرمربی شد گفتند اخراجی من هم رفتم.بعد گفتند برگرد برگشتم. من بازی فینال حذفی را با 12 آمپول بازی کردم و 120 دقیقه دویدم. تدارکات تیم فقط 5 میلیون گرفته در حالی که بیشترین زحمت را می کشد.من به خاطر هواداران برگشته بودم اما مگر می شود بازیکن 300میلیونی فقط 15 میلیون بگیرد؟ بحث من فقط پول نیست مدیریت غلط ودخالت های بیخود کمر تیم را می شکند»

او به آینده شاهین امیدوار نیست« درخشان فرار کرد، میثاقیان رفت، کریمی رفت . این تیم با این بازیکنان مربی بزرگ می خواهد تا بماند. کسی نمانده متاسفانه»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 907
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 304
  • بازدید ماه : 900
  • بازدید سال : 4,732
  • بازدید کلی : 59,679
  • دانلود

    دانلود کنید