loading...
فوتبالی
محمد رضا بازدید : 45 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

اصغر شرفی پس از شکست 3 بر یک برابر استقلال در جمع خبرنگاران گفت: از یک مسئله خیلی ناراحت و متاسفم و آن هم اینکه برخی از تماشاگران کرمانی در ورزشگاه استقلال را تشویق کردند و حامی این تیم بودند. دروازه‌بان و بازیکنان مس در شهر خودشان ۹۰دقیقه فحش خوردند و این مسئله زشت است. آخر بازی رفتم آن لیدر را بزنم اما ما را جدا کردند.

وی در مورد بازی گفت: گل اول استقلال آفساید بود و این گل شیرازه تیم ما را بهم ریخت و کمر ما راشکست. می‌خواستیم سیستم تیم را عوض کنیم که این گل آفساید را خوردیم. اشتباه تاکتیکی هم داشتیم و باید زودتر تغییر تاکتیک می‌دادیم. شرایط بازی هم طوری بود که بازیکنان صدای من را نمی‌شنیدند و نمی‌توانستیم توصیه‌های لازم را به آنها بکنیم. برای باخت یا مساوی به میدان نیامده بودیم می‌خواستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. دیدار ما با استقلال مثل آن است که یک دانش آموز دبستانی را با یک شاگرد دبیرستانی درگیر کنی در نهایت دانش آموز دبستانی در جایی کم می‌آورد.

شرفی گفت: اگر چه مس سرچشمه را باید سقوط کرده دانست اما خیلی تیم‌ها در دنیا سقوط می‌کنند. اتفاق عجیبی نیست. مهم این است که مس سرچشمه در لیگ یک با برنامه ریزی برای صعود تلاش کند و با برنامه ‌ریزی در لیگ برتر حاضر شود نه مثل این فصل که ۱۵ روز به مسابقات مانده تیم را به اردو ببرد. اگر مسئولان مس بخواهند فصل آینده هم در این تیم می‌مانم و این تیم را به لیگ برتر می‌آورم اگر هم نخواهند من بدون تیم نمی‌مانم. باید با برنامه‌ریزی در فوتبال شرکت کرد. باشگاه مس از همین امروز باید برای فصل آینده برنامه‌ریزی کند.

وی با اشاره به جذب بازیکن در نیم فصل گفت: من تجربه جذب بازیکن در نیم فصل را نداشتم. در وسط مسابقات هم این تیم را تحویل گرفتم. یکی از بازیکنان خارجی که روی او حساب می‌کردم وقتی می‌خواستم از او تست بگیرم گفتم یک تک به تک برو ببینم گفت استیل بازی من به تک به تک نمی‌خورد. من روی آن بازیکن خیلی حساب می‌کردم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 907
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 402
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 619
  • بازدید ماه : 1,215
  • بازدید سال : 5,047
  • بازدید کلی : 59,994
  • دانلود

    دانلود کنید